Geoblog.pl    goodbeer    Podróże    vietnam'skie dzienniki moturowe    wielkanoc w tropikach

wielkanoc w tropikach

Wietnam
Wietnam, Mũi Né

czas plynie leniwie, piwo juz sie nam przepilo, skora systematycznie nabiera letniego zabarwienia - znaczy sie wakacje na plazy jak sie patrzy (;
tymczasem Osip skonstatowal, ze w sumie to wlasnie obchodzimy Wielkanoc, wiec w ramach adaptacji polskiej tradycji na obcej ziemi zrobilismy maly event przy sniadaniu. Zamowilismy jajka na twardo, a wczesniej pozyczylismy od lokalnego sprzedawcy kolorowy pisak. efekty naszych dzialan jajeczno-swiatecznych mozna obejrzec na zdjeciach.
...i to w sumie tyle newsow z leniwego i upalnego zakatka
(tak naprawde, to jestem tak rozleniwiony, ze nie chce mi sie pisac) ;)

piasecor
piasecor - 2009-04-11 17:32
czyzby sie okazalo ze po zdjeciu nakrycia glowy tylko Marek mial mozg :PP
wesolych...

Jones
Jones - 2009-04-13 00:56
no wszystkiego naj!!!!
ja jestem na mazurach. niby wszystko fajnie, ale siedzę ciągle przy laptopie i piszę wniosek o dofinansowanie;/ dla farmy wiatrowej i jak już będę bogata (i się okaże że nie napisałam w nim głupot)to też pojadę na fajną plażę!!!czemu nic nie piszesz, czy masz już dla mnie koraliki z muszelek?