Geoblog.pl    goodbeer    Podróże    vietnam'skie dzienniki moturowe    wracamy na droge

wracamy na droge

Wietnam
Wietnam, Mũi Né

wiec dzis jest ten dzien, w ktorym beztroskie plazowanie dobieglo konca. za chwile wsiadamy do autobusu i kierujemy sie do Sajgonu, zwanego teraz Ho Chi Minh City. Wczoraj z Osipem wzielismy sobie mala lekcje podstaw kiteboardingu, ktora sprowadzala sie do plywania z latawcem w wodzie - tyle, ze bez deski (; bylo calkiem fajnie i juz zaczelismy sprawdzac oferty na allegro z uzywanym sprzetem do kite'a.

co do ustawicznych prosb o prezenty - mam nadzieje, ze zakupimy nieco gadzetow w Sajgonie - ale w razie gdyby nam ta sztuka nie wyszla - reszte dokupimy od wietnamczykow handlujacych na bazarze rozyckiego (;

xarunia
xarunia - 2009-04-13 13:14
Jasnie Panie, to jak wszyscy to wszyscy - ja tez chce prezent;) Ty juz wiesz co by mie satysfakcjonowalo:P

Godleś
Godleś - 2009-04-14 14:27
Tia... kiedyś dobre musi się skończyć, żeby zaczęło się lepsze :)) Pozdrowienia poświąteczno-przejedzeniowe:) Pisanki były cudne:) Wieziecie je do W-wy? A co do prezentu to dla mnie może być ten z różyckiego co byś się nie przedźwigał;)) No to zdobywcy Sajgonu do dzieła !!!